Wat is op die oomblik aan my haak?

Ek het geswig om voordat my crazyghan klaar is met nog twee nuwe projekte te begin! Wie kan dit nou weerstaan as die wolle so yummy is??
Yarnie heaven Hierdie is ‘n trui vir myself volgens ‘n ontwerp deur Sylvia Cosh, my gunsteling ontwerper van gehekelde kledingstukke. Dis van ‘n versameling van One of a Kind Yarns se wolle wat alles van natuurlike vesel gemaak is. Daar is 100%lamswol, sy, katoen, bamboes sybokhaar van die bababokkies en nog vele meer. Hier voor in my wolbakkie lê ‘n bolletjie Egiptiese katoen – to die for!!!  Ek is beslis in die wollehemel!!

3 thoughts on “Wat is op die oomblik aan my haak?

Lewer kommentaar

